søndag den 17. november 2013

Darlek cupcake

På lørdag starter den nye sæson af Doctor Who, så derfor har jeg lavede denne Darlek cupcake. Ideen til den har jeg fra en youtube kanal, jeg så for længe siden. Siden jeg så den har jeg ville lave sådan en og ny har jeg endelig gjord det. 
Min Darlek er dog ikke 100 % spiselig som den jeg så. 





Ingredienser:
2 muffins: 1 almindelig og 1 høj
Sukkerkugler
Chokolade frosting
Sølvpapir  


Pil papiret af muffinsene.
Smør frosting på toppen af den almindelige muffin og sæt den høje oven på.
Dæk kagerne med frosting. 
Form antenner, arme og øjearmen af sølvpapir. Sæt en sukkerkugle fast i sølvpapiret som øje.
Sæt sukkerkuglern i rækker på den nederste 2/3 af Darleken.
Med et træspyd laves huller til sølvpapir pyntet. 
Når tingene af sølvpapir sættes i vil det hjælpe at holde imod med en kniv på bagsiden af Darleken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar